Известие

Collapse
No announcement yet.

как да спра климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как да спра климатроника

    Колеги купих си 164 2000 туин спарк 90година-проблема ми е следния климатроника винаги духа на първа степен,понякога като паля отива на трета абе лълна лудница!Има ли вариянт да го изключа напълно-да не духа въобще и как се правят настоиките му?

  • #2
    С бутона OFF се спира изобщо, а с ECON спираш компресора, с големите копчета със зелена и червена стрелка настройваш градусите, които ти се изписват на дисплея (имаше вариант в целзии и фаренхайт). Силата на вентилатора се регулира като натиснеш бутона със съответната степен (1,2,3,4).
    Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
    Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
    Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
    Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

    Comment


    • #3
      Копчето за аварийните долу вдясно ли ти е или горе вляво?
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Копчето за аварийните долу вдясно ли ти е или горе вляво?
        Долу вдясно е!А и никъде не виждам бутон off!

        Comment


        • #5
          Ми не можеш да го спреш. Винаги вентилатора ще си духа на 1. Натисни ECON вентилатора на 1 и някоя позиция в която да духа и ката ще си остане при всяко палене.Ако натиснеш AUTO вече всички функции стават автоматични.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщение
            С бутона OFF се спира изобщо, а с ECON спираш компресора, с големите копчета със зелена и червена стрелка настройваш градусите, които ти се изписват на дисплея (имаше вариант в целзии и фаренхайт). Силата на вентилатора се регулира като натиснеш бутона със съответната степен (1,2,3,4).
            това е мистерия с ЕКОН-а
            пак си го пуска според градусите
            абе тоя климатроник на 164-ката е голема загатка
            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

            Comment


            • #7
              Съвсем си е нормален, нищо загадъчно няма. Ако на 'екон' ти пуска компресор - имаш нещо не наред.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
                това е мистерия с ЕКОН-а
                пак си го пуска според градусите
                абе тоя климатроник на 164-ката е голема загатка
                ЕКОН-а спира само компресора и оставаш на вентилация, която е според зададените градуси (пак си е автоматично като сила на духане и посока на въздуха). Имаш и ръчен режим - настройваш градусите за топло/студено, после ръчно избираш посоката на духане (в краката, стъклото, в лицето и т.н.) и след това ако искаш му задаваш и силата на вентилатора. Ако имаш бутон OFF климатроника го спираш и пускаш с него.
                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Съвсем си е нормален, нищо загадъчно няма. Ако на 'екон' ти пуска компресор - имаш нещо не наред.
                  айде слез в колата нагласи си мин на градусите и натисни еконт
                  като на вън е 20- и на горе градуса ... да видиш дали няма ти са вкл компресора
                  Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                  Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                  Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                  Comment


                  • #10
                    Не. Ако свети 'екон', не тръгва. Единствено ако натисна за вътрешна циркулация тръгва компресора независимо от градусите и дали е включен 'екон'. А и друго - зависи като натискаш 'екон' какво е било преди това - т.е. повторното натискане изключва функцията.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      164

                      Благодарско на отзовалите се-кофти че не се изключва!Иначе си бачка перфектно климата!

                      Comment

                      Working...
                      X